Joi, 08 Decembrie 2005 - 08:13 AM Aleg.RO: SESIZARI. Un consilier ia „pulsul“ Capitalei, prin audiente saptamanale Bucurestenii se plang de ciorile care le invadeaza „spatiul aerian“

Publicat de: ---

Averea Bucurestenii vor sa stie cat mai multe despre Zona Metropolitana, dar nu se sfiesc sa se planga alesilor locali si de facturile RADET, de canalizarea care nu rezista nici unei ploi mai zdravene sau de Legea 10, cea cu retrocedarile . Acestea sunt doar cateva dintre cererile care ajung saptamana de saptamana la Cabinetul de consultanta al lui Stefan Pirpiliu, unul dintre consilierii municipali. Bucurestenii reclama si lipsa parcarilor sau traficul bezmetic Alexandru Ionescu „Bucurestene, sesizeaza-ne!“, suna anuntul, lipit pe usa soferului unui autobuz 301. Si se pare ca bucurestenii asta fac. Un telefon pe ora, acesta ar fi ritmul mediu in care este folosit telefonul gratuit instalat de consilierul municipal Stefan Pirpiliu la cabinetul de „consiliere“ deschis pe b-dul Magheru. Are 28 de ani, este consilier municipal si in urma cu aproximativ doua luni s-a gandit ca pentru a fi permanent „in contact cu realitatea“ ar fi necesar un dialog cu alegatorii, direct sau macar prin intermediul telefonului. 219 apeluri telefonice si 54 de intalniri cu bucurestenii, in opt saptamani, acesta este un prim bilant al cabinetului de consultanta deschis de Stefan Pirpiliu. O statistica intocmita pe loc arata ca la capitolul „lamuriri“ pe bucuresteni ii intereseaza in mod deosebit viitoarea zona metropolitana. Capitolul „plangeri si nemultumiri“ este insa mult mai bogat si permite o statistica infinit mai bogata. Oamenii reclama transportul in comun, drumurile de proasta calitate, caldura din apartamente, contorizarea defectuoasa, canalizarea la pamant, sau Legea 10, cu retrocedarile. „Sunt nemultumiti inclusiv de faptul ca soferii de maxi-taxi nu respecta legea si inghesuie lumea in masina. Eu ii ascult si trimit sesizarea Directiei de Inspectie si Control. Din pacate, nu prea vine nimeni cu numarul masinii incriminate. Chiar o sa avem un control zilele astea“, mentioneaza consilierul. Una din marile batai de cap, atat pentru cei pagubiti, cat si pentru cel ce incearca sa-i ajute, este „Legea 10“. „Daca vom reusi sa gasim o metoda prin care sa identificam mai repede o solutie pentru rezolvarea dosarelor, vom defini mai bine, in acel moment, patrimoniul municipiului Bucuresti“, spune Pirpiliu. Chiar si plangerile sunt impartite: unii reclama toaletele ecologice, altii lipsa lor sau faptul ca nu sunt prevazute cu chiuvete unde sa se spele pe maini. Altii vor sa extermine ciorile pentru ca le „invadeaza spatiul aerian“, se plang de excrementele cainilor, de cabinele Romtelecom care sunt „vai de ele“, de proasta calitate a apei potabile. Exista si oameni care vin si pun intrebari despre extinderea metroului spre Otopeni si spre autostrada, la Theodor Palady. Oamenii se mai plang si de proasta relatie cu functionarii Primariei. Adica se simt discriminati, tratati cu superioritate. „Cateodata nu li se dau sau li se dau gresit informatiile“. Stefan Pirpiliu ii asculta si ia notite. Stie ca nu le poate rezolva pe toate dar spune ca intervine acolo unde atributiile ii permit acest lucru. „Daca nu pot, ii trimit la colegii mei, la cine stiu ca este abilitat sa se ocupe de problema. Din punct de vedere al Executivului, nu pot decat sa ma adresez executivului de ce se plang oamenii. Sau fac memorii scrise catre directiile abilitate, spre verificarea cazurilor“. Topul problemelor - 21,9 % detalii despre zona metropolitana - 9,5% RADET-ul - 8,7% maxi-taxi - 7,3% traficul din Capitala - 6,8% canalizarea proasta


(593 afișări)

 

Link-uri înrudite

· Alte știri din sursa
Averea

· Alte știri de la ---


Azi: Cea mai citită știre din sursa Averea:

SESIZARI. Un consilier ia „pulsul“ Capitalei, prin audiente saptamanale Bucurestenii se plang de ciorile care le invadeaza „spatiul aerian“ | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora.
Page created in 0.69951510429382 seconds.