Advertising.

Stire tematica: e Turbo News

Turism&Travel : IPW 2019 - editia ANAHEIM

Thursday 23 May 2019
US Travel Association IPW 2019 are loc de sâmbãtã, 1 iunie, pânã miercuri, 5 iunie , la Centrul de Convenții Anaheim din Anaheim, California. IPW va avea mai mult de 1.300 de cabine de expozanți deținute de furnizorii americani de produse și destinații de cãlãtorie în SUA și mai mult de 6.200 de participanți, inclusiv 1.300 de cumpãrãtori de cãlãtorii internaționali și internaționali și 500 de jurnaliști reprezentând peste 70 de țãri.


US Travel Association IPW este liderul internațional al expoziției de cãlãtorii în strãinãtate, conducând 4,7 miliarde de dolari în cãlãtoriile viitoare în Statele Unite.

Este o prezentare naționalã a Americii, unde expozanții americani de cãlãtorie se conecteazã cu cumpãrãtori de cãlãtorie și media din mai mult de 70 de țãri pentru a-și promova produsul, a negocia viitoarele afaceri și a-și construi relații. IPW asigurã poziția Americii ca fiind cea mai importantã destinație globalã de cãlãtorie, prin creșterea numãrului de vizite internaționale și prezentarea lumii cele mai buneoferte ale SUA.

 Brand USA
În calitate de sponsor principal al IPW, Brand USA așteaptã cu nerãbdare sã primeascã profesioniști de cãlãtorie din întreaga lume la IPW. Ca organizație de marketing de destinație a națiunii, Brand USA inspirã oameni din întreaga lume sã experimenteze diversele destinații și atracții ale Statelor Unite.

Brand USA lucreazã în parteneriat strâns cu industria cãlãtoriilor pentru a maximiza beneficiile economice și sociale ale cãlãtoriilor. Aceste beneficii includ crearea de locuri de muncã esențiale pentru economie și promovarea înțelegerii între oameni și culturi. Potrivit unui studiu realizat de Oxford Economics, pe o perioadã de doi ani, inițiativele de marketing ale Brand SUA au contribuit la aducerea a peste 2 milioane de vizitatori incrementali în SUA, beneficiind de economia SUA cu aproape 15 miliarde dolari în vânzãri de afaceri; aproape 2 miliarde de dolari în impozite federale, de stat și locale; și sprijinind, în medie, 50 000 de locuri de muncã incrementale pe an. 

Produsele americane de marketing sunt finanțate prin contribuții non-federale, care susțin efortul de marketing pentru a inspira cãlãtorii, pentru a explora posibilitãțile nelimitate ale Statelor Unite ale Americii.

Agenți de turism și jurnaliști din România participã și la aceastã ediție a IPW.


Autor: Ana Stefania ANDRONIC
<< IPW 2019 brings thousands of buyers, suppliers and media to Southern California ::: Index e Turbo News ::: DC Art: Un itinerar cultural complet >>
| | Accesari: 2067 |