Marți, 11 Ianuarie 2005 - 07:45 PM Aleg.RO: Suceava: Secretarii localităților - la evaluare
Publicat de: Cristina STRUGARI
O comisie de la nivelul Prefecturii Suceava evaluează în prezent activitatea celor 112 secretari de localități, în baza calificativelor puse de primari la propunerea Consiliilor Locale. Anunțul a fost făcut de secretarul general al Prefecturii, Dumitru Pașniciuc.
La evaluarea secretarilor se vor avea în vedere un număr de 13 criterii stabilite de Agenția Națională a Funcționarilor Publici printre care capacitatea de organiza, de a conduce, de a coordona, capacitatea decizională, abilitatea în gestionarea resurselor umane, în mediere și negociere, obiectivitate în aprecieri și în gîndire.
Pașniciuc a declarat că pînă acum nu s-au primit informațiile din 11 localități și admis că în urma verificărilor calificativele acordate de primari ar putea fi schimbate.
Secretarul general al Prefecturii a amintit că la evaluarea de anul trecut făcută de Prefectură, 43 de calificative au fost modificate în sensul că au fost diminuate.
Ca urmare a analizei realizate pentru activitatea din 2003, 25 de secretari au primit calificativul excepțional, 44 au fost notați cu foarte bine, 19 cu bine, iar 7 cu satisfăcător, astfel că toți au rămas pe funcții. Calificativul ''nesatisfăcător'' atrage automat eliberarea din funcție.
(1081 afișări)
| |
|